Verzenden & retouren

1. Verzending

De bestellingen worden via een koerierdienst verzonden. De verzendkosten zijn geheel afhankelijk van de bestelde hoeveelheid alsook van de bestelde afmetingen (lees: “verzendkosten”).
Vergeet niet om de toestand van de verzending te controleren in de aanwezigheid van de bezorger en in geval van problemen – om een schadeprotocol, ondertekend door hem, op te stellen, hetwelke een voorwaarde is van de reclamatie-aanvaarding.

1. Reclamaties, garanties en service

Indien een situatie zich voordoet waarbij het in de online winkel aangekochte product fouten bezit, dien je dit feit onmiddellijk in geschreven vorm te melden. Onze medewerker zal met jou contact opnemen en verdere handelingen bespreken. Gelieve het product niet terug te sturen zonder voorafgaand overleg. In geval van ongegronde reclamatie aanvaarden wij de niet-franco verzendingen niet, en je zal zelf de transportkosten moeten dekken.

Indien het product beschadigd werd tijdens het transport door het speditiebedrijf, een voorwaarde voor het aanvaarden van de reclamatie zal het door de bezorger ondertekende schadeprotocool zijn. Bij aanvaarde reclamatie bezorgen wij een identiek product, en als het niet mogelijk is – geld. Tenzij je met ons een andere vorm afspreekt – bv. ruilen voor een ander product. In geval van producten die met een digitale druktechniek gedrukt worden, dient men rekening te houden met het feit dat de specifiek van deze techniek kleine kleurverschillen kan veroorzaken tussen wat je op de scherm ziet of wat je hebt verkregen uit een bureauprinter. Zulke verschillen geven geen recht tot reclamatie.

3. Teruggave

U kan uw bestelling niet aan ons retourneren aangezien al onze producten speciaal naar wens van de klant gemaakt worden en dus een persoonlijk karakter bekomen. Retourneren is enkel mogelijk wanneer dit schriftelijk overeengekomen werd tussen beide partijen. Alleen dan wordt de retourzending aanvaardt.
De verzending dient men in de aanwezigheid van de bezorger te openen en te controleren, alle reclamaties betreffende transportschade dienen aan de koerier gemeld te worden op de moment van ontvangst van de verzending.

Worden niet terug aanvaard:

Producten die beschadigd zijn of sporen vertonen van gebruik, kopieren, opening van de verpakking. Producten die op individuele bestelling geconfigureerd werden, of producten die individuele diensten vereisten - bv. print-outs, opleggen van grafiek, snijden van stoffen op maat etc.

Het product dient teruggegeven te worden na voorafgaand overleg in een intacte staat (verzegeld) op eigen kosten. Door de producten terug te geven , ben je ook verantwoordelijk voor schade of verlies tijdens het transport – je kunt de verzending op eigen kosten bij de speditor verzekeren. De transportkosten naar de klant worden niet teruggegeven, noch evntueel de daarmee gepaarde verzekeringen.