❤ SOLDEN ❤ - 20% Korting op Alles - t.e.m. 25.06
De korting wordt automatisch berekend!

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling bij Foto4art.nl is erg eenvoudig. Zo volgt u simpelweg de volgende stappen:
1. Zoek een foto die u mooi vindt met behulp van de zoekmachine op onze website, de verschillende thematische categorieën op onze website of kies ervoor om uw eigen foto te uploaden.
2. Bepaal de juiste afmetingen, kadreer de foto, kies het afdrukmateriaal en de eventuele effecten die u wil toepassen en voeg het artikel toe in uw winkelmandje.
3. Vul ons bestelformulier in, vermeld het juiste verzendadres en vul uw telefoonnummer en e-mailadres in.
4. Betaal uw aankoop door middel van een elektronische betaalwijze of een overschrijving en wacht tot één van onze koeriers uw aankoop thuis komt bezorgen.

2. Hoe gebruik ik een kortingscode op Foto4art.nl?

Het gebruiken van een kortingscode op Foto4art.nl is erg eenvoudig. Zo voegt u simpelweg de juiste artikelen toe aan uw winkelmandje en voert u de kortingscode in boven de lijst met artikelen in het winkelmandje. Vervolgens klikt u op ‘toevoegen’ en wordt de korting automatisch verrekend met de totale kosten van de artikelen in uw winkelmandje.

U kunt een kortingscode alleen gebruiken vóór u een bestelling plaatst. Heeft u al een bestelling geplaatst, dan kan de kortingscode niet meer verrekend worden en krijgt u dus geen korting meer met deze kortingscode op uw eerder verstuurde bestelling. U kunt de kortingscode nu uiteraard nog wel gebruiken bij een nieuwe bestelling.

Actuele aanbiedingen van Foto4art.nl kunt u vinden op de homepagina van onze website, op onze Facebookpagina, op onze blog en in onze nieuwsbrief. Meer weten over onze kortingscodes? Ga dan naar de pagina Kortingscodes.

3. Hoe kan ik voor mijn aankopen betalen?

Bij Foto4art.nl kunt u voor uw aankopen betalen door middel van een veilige elektronische betaling of door middel van een overschrijving. Meer over onze betalingsmethoden, leest u op de pagina Betaling.

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het product dat u heeft besteld bij Foto4art.nl. Meer informatie over onze levertijden, leest u op de pagina Levertijden.

5. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van de aard en de afmetingen van uw bestelling. Meer informatie over onze verzendkosten, leest u op de pagina Verzendkosten.

6. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd wordt afgeleverd?

Als u ziet dat uw pakket van Foto4art.nl beschadigd is, dient u het pakket open te maken en te controleren in het bijzijn van de koerier. Is het artikel inderdaad beschadigd? Stel dan een zogeheten ‘schadeprotocol’ op. Met een schadeprotocol zenden wij u het bestelde product binnen tien werkdagen opnieuw op, zonder dat u hier iets voor hoeft te betalen. Indien het om beschadigd glas gaat, geldt er een langere levertijd van twintig werkdagen.

Is de koerier al vertrokken als u de beschadiging ontdekt? Dan wordt het schadeprotocol niet erkend.

7. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil ruilen voor een ander artikel?

Omdat uw bestelling speciaal voor u op maat wordt gemaakt in de door u gewenste afmetingen en met het door u uitgekozen ontwerp, kunt u uw aankoop van Foto4art.nl niet ruilen voor een ander artikel. Denk daarom goed na voor u iets bestelt bij Foto4art.nl, want retourneren of ruilen is helaas niet mogelijk.

8. Is de foto nog van goede kwaliteit als hij wordt uitvergroot naar grote afmetingen?

De afbeeldingen van Foto4art.nl zijn zodanig geselecteerd dat zij allemaal voldoen aan de eisen van grootformaatdruk. Afgezien daarvan controleren onze werknemers iedere opdracht voordat zij overgaan tot drukken. Alle foto's op onze website voldoen aan hoge eisen en zijn gemaakt in overeenstemming met de regels van de fotografie. Als elementen van de foto onscherp zijn (dit betreft overwegend de achtergrond van de foto of foto's die zijn scherpgesteld op één element), dan zijn ze na het afdrukken ook onscherp.

Twijfelt u aan de kwaliteit van de gekozen foto? Wij kunnen u na het plaatsen van de bestelling een voorbeeldfile met de foto toesturen. U kunt dit verzoek vermelden als opmerking bij het plaatsen van uw bestelling. Bekijk de voorbeeldfile zorgvuldig en bevestig vervolgens de foto per e-mail. Wilt u toch een andere foto kiezen? Het is voldoende om ons het nummer van de nieuwe foto toe te sturen. De levertijd start op het moment dat u de voorbeeldfoto bevestigt.

9. Kan ik een foto kaderen, de kleur van een foto veranderen of een foto in spiegelbeeld af laten drukken?

Een foto kan altijd aangepast worden. Zo kunt u de kleur van een foto veranderen, een effect toevoegen aan een foto of de foto draaien. Pas als u op de knop ‘In winkelwagen’ klikt, worden alle wijzigingen opgeslagen en sturen wij u door naar het bestelformulier. Tot deze tijd kunt u lekker experimenteren met het bewerken van uw foto.

10. Worden mijn persoonlijke gegevens veilig opgeslagen?

Foto4art.nl verzamelt uw persoonlijke gegevens uitsluitend voor de verkoop van artikelen. Zo hebben wij uw adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer nodig als u een product bestelt, maar hoeft u zich geen zorgen te maken dat deze gegevens op straat komen te liggen. De gegevens zijn namelijk niet toegankelijk voor derden en dienen uitsluitend om bestellingen van klanten uit te voeren en klanten te informeren over nieuwe artikelen in ons aanbod door middel van een nieuwsbrief.

Bij het plaatsen van een bestelling gaat u bewust akkoord met de verwerking en het gebruik van uw persoonlijke gegevens voor de uitvoering van de bestelling, de behandeling van eventuele reclamaties en voor het vereenvoudigen van toekomstige aankopen. Uw gegevens worden enkel en alleen voor deze doeleinden gebruikt.

11. Wat moet ik doen als ik een vraag heb over mijn bestelling?

Indien u een vraag heeft en het antwoord op deze vraag niet kunt vinden op onze website, kunt u ons altijd bellen of e-mailen. Op de pagina Contact vindt u de gegevens die u nodig heeft om ons te bereiken.

12. Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van de uitvoering van mijn bestelling?

Wij vinden het belangrijk om transparant te werken en brengen u daarom op de hoogte van iedere statuswijziging van uw bestelling. Daarnaast krijgt u voor de verzending van uw bestelling informatie over de zending en de dag waarop u het pakket thuis kunt verwachten.

Foto4art.nl onderscheidt diverse bestelstatussen. Dit betreft de volgende:
- In voorbereiding: de bestelling is geplaatst.
- Wachten op betaling: als u heeft gekozen voor vooruitbetaling met een overschrijving, krijgt u deze status te zien tot het bedrag van uw aankoop op onze bankrekening is bijgeschreven.
- Betaling geaccepteerd: heeft u gekozen voor online betalen, dan verschijnt deze status direct na het uitvoeren van de betaling. Bij vooruitbetaling met een overschrijving ziet u deze status als uw betaling door ons is ontvangen.
- In productie: uw bestelling is goed aangekomen in de productieafdeling van Foto4art.nl en wordt geproduceerd. Wij zetten ons altijd voor 200 procent in om uw bestelling op tijd af te leveren.
- Uw bestelling is verzonden: als uw bestelling is overgedragen aan de koerier, ziet u deze bestelstatus. U ontvangt nu een e-mail met informatie over het pakket en het nummer van de zending zodat u het pakket kunt volgen voor het aan u overhandigd wordt.

13. Zijn de kleuren op de afdrukken hetzelfde als op mijn monitor?

Foto4art.nl is niet aansprakelijk voor kleine uiterlijke afwijzingen tussen het geleverde artikel en het door de verkoper aangeboden artikel. De afbeelding die u te zien krijgt op onze website kan namelijk enigszins verschillen van het door u ontvangen eindresultaat, bijvoorbeeld op het gebied van kleur. Dit komt niet door de productie van onze artikelen, maar door de weergave van de afbeelding op uw monitor. Dergelijke afwijkingen vormen dan ook geen grond voor het indienen van reclamaties.

14. Ik heb geen geschikte afbeelding gevonden. Wat moet ik doen?

Als u geen geschikte afbeelding heeft gevonden op onze website, helpen wij u graag alsnog de perfecte afbeelding te vinden. Ga naar de pagina Decoratieadvies voor meer informatie.

15. Ik heb een artikel ontvangen dat niet of slechts gedeeltelijk voldoet aan mijn originele bestelling. Wat moet ik doen?

Als er sprake is van een vergissing, herstellen wij deze razendsnel. Neem direct contact met ons op en wij proberen het artikel zo snel mogelijk te ruilen of aan te vullen in overeenstemming met uw originele bestelling.

16. Is de inkt die bij het drukken wordt gebruikt wel veilig voor kinderen?

Foto4art.nl maakt bij de productie van fotoartikelen alleen gebruik van de nieuwste en beste machines. Deze machines produceren geheel mens- en milieuvriendelijke producten, dus u kunt onze producten met een gerust hart ophangen in kleuterscholen, basisscholen, ziekenhuizen, openbare instellingen en uiteraard kinderkamers.

17. Kan ik foto’s van bestellingen van andere klanten zien? Ik wil graag wat inspiratie opdoen.

Als u inspiratie nodig heeft, kunt u foto’s van bestellingen van andere klanten zien door naar de pagina Inspiratie te gaan. De producten die u op deze pagina ziet, zijn stuk voor stuk geproduceerd door Foto4art.nl.

18. Wat zijn de voordelen van een abonnement op de nieuwsbrief?

Schrijft u zich in voor onze nieuwsbrief, dan ontvangt u informatie over actuele aanbiedingen en nieuwe producten van Foto4art.nl. Bij iedere aanbieding geldt een beperkt aantal bestellingen en om ervoor te zorgen dat u niet naast het net vist, is het zeker verstandig om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Op deze manier bent u namelijk altijd als één van de eersten op de hoogte van onze aanbiedingen en kunt u hier direct van profiteren. Onze nieuwsbrief wordt meestal één keer per maand verzonden.

Naar Foto4art.nl - startpagina


Klant beoordelingen

4.9/5

Wij van Foto4art.be leveren wanddecoratie op maat gemaakt. Met 313 beoordelingen, heeft Foto4art.be als gemiddeld cijfer 4.9 van maximaal 5 ontvangen.

Beoordelingen

Recente artikelen